پيامـــــــــــك مهدوي

حجت حق

جمعه های تکراری

سلامی بر رخ شاه دو عالم / رخ پنهان شده از دیدگانم

سلامی از ته این اشکهایم / نثار قدوم تو ای انتظارم . . .

**********

کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم

گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم

مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را

تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم

یا مهدی

*************

بــهــار بی گل نرگس شبیه پاییز است

و بـی تــو کلِ زمانهایمان غم‌ انگیز است

بیــا کـه مـنجمدانه قیام ممکن نیست

بــیــا کـه سهم زمین از بهار ناچیز است . . .

**************

زمین دلتنگ و مهدی بیقرار است

فلک شیدا پریشان روزگار است

دلا آدینه شد دلبر نیامد

غروب انتظارم سرنیامد

*************

این جمعه ها که ختم به مختار میشود

بدجور دل ، طالب دیدار می شود

ای منتقم بیا که به عالم نشان دهیم

شیعه عزیز است و جز او خوار می شود . . .

سلامی بر رخ شاه دو عالم / رخ پنهان شده از دیدگانم

سلامی از ته این اشکهایم / نثار قدوم تو ای انتظارم . . .

**********

کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم

گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم

مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را

تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم

یا مهدی

*************

بــهــار بی گل نرگس شبیه پاییز است

و بـی تــو کلِ زمانهایمان غم‌ انگیز است

بیــا کـه مـنجمدانه قیام ممکن نیست

بــیــا کـه سهم زمین از بهار ناچیز است . . .

**************

زمین دلتنگ و مهدی بیقرار است

فلک شیدا پریشان روزگار است

دلا آدینه شد دلبر نیامد

غروب انتظارم سرنیامد

*************

این جمعه ها که ختم به مختار میشود

بدجور دل ، طالب دیدار می شود

ای منتقم بیا که به عالم نشان دهیم

شیعه عزیز است و جز او خوار می شود . . .

عصر يك جمعه دلگير،

دلم گفت: بگويم، بنويسم

كه چرا عشق به انسان نرسيدست،

چرا آب به انسان نرسيدست،

و هنوزم كه هنوز است، غم عشق به پايان نرسيدست

بگو حافظ دل‌خسته ز شيراز بيايد،

بنويسد كه هنوزم كه هنوز است،

چرا يوسف گم‌گشته به كنعان نرسيدست و

چرا كلبه احزان به گلستان نرسيدست

عصر اين جمعه دلگير،

وجود تو كنار دل هر بي‌دل آشفته شود حس

كجايي گل نرگس؟

***************************

كاش بودي تا دلم تنها نبود

تا اسير غصه فردا نبود

كاش بودي تا فقط باور كني

بي تو هرگز زندگي زيبا نبود

******************************

ما معتقديم عشق سر خواهد زد

بر پشت ستم كسي تبر خواهد زد

سوگند به هر چهارده آيه نور

سوگند به زخم‌هاي سرشار غرور

آخر، شب سرد ما سحر مي‌گردد

مهدي به ميان شيعه بر مي‌گردد

*************************

براي آمدنت انتظار كافي نيست

دعا و اشك و دل بي‌قرار كافي نيست

خودت دعا بكن اي نازنين كه بر گردي

دعاي اين همه شب‌زنده‌دار كافي نيست

*************************

سؤالي ساده دارم از حضورت

من آيا زنده‌ام وقت ظهورت؟

اگر تو آمدي، من رفته بودم

اسير سال و ماه و هفته بودم

دعايم كن دوباره جان بگيرم

بيايم در حضور تو بميرم

***********************
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت

عمر بي‌حاصل ما اين همه افسانه نداشت

***********************
من به چشم شيعيانم، جلوه الله و نورم

من ميان دوستان‌ام، گرچه پندارند دورم

ملك هستي، بحر مواجي بود از شوق و شورم

دوستان، آماده، نزديك است ايام ظهورم

*************************

قطعه گمشده‌اي از پر پرواز كم است

يازده بار شمرديم و يكي باز كم است

اين همه آب كه جاري است نه اقيانوس است

عرق شرم زمين است كه سرباز كم است

**************************** 

کي مي‌شود صبح ، ناشتاي چشم‌هايمان را به نگاه تو بگشاييم؟

 کي مي‌شود شام ، تصوير تو را به قاب خوابهايمان ببريم؟

کي مي‌شود شب و روزمان، در فضاي ظهور تو بگذرد؟

 يا ابا صالح من ...

*************************

يک چشم زدن غافل از آن ماه نباشيم

شايد که نگاهي کند آگاه نباشيم

*************************

اما هنوز اين مرد تنهاي پرشکيب ، با کولبار شوق خود راه مي‌سپارد 

 تا از دل اين تيرگي ، نوري برآرد ... و همچنان در هر کناري

شمعي مي‌گذارد ، چرا كه اعجاز انسان را ، هنوز اميد دارد ...

 *************************

از عشق تو گفتيم و نمك‌گير شديم

تا ساحل چشمان تو تكثير شديم

گفتند غروب جمعه خواهي آمد

آنقدر نيامدي كه ما پير شديم

*********************

روزي ز سفر ، ستاره برمي‌گردد

عشق من و تو ودوباره برمي‌گردد

ترديد مكن ، مطمئنم فردا شب

آن دلبر ماهپاره بر مي‌گردد

**********************

در راه عزيزي است كه با آمدنش

هر قطب‌نما ، قبله‌نما خواهد شد

***********************

باز هم آدينه‌اي آمد ولي مهدي كجاست؟

يك نفر مي‌گفت مهدي جمعه‌ها در كربلاست

************************

خوايم و حقيقت به خدا نيست به جز اين

ما غايب و او منتظر آمدن ماست

**********************

روز ظهور تو چه سر افکنده مي شوند
آنها که در دعاي فرج کم گذاشتند

***********************

آسمون زير پاهات
دل ما فرش قدمهات
من کيم از تو بخونم
چون خدا شده خاطرخوات

**********************

تمنائي که از وصل تو دارم
که سر بر آستان تو گذارم

**********************

اي منتظر غمگين مشو قدري تحمل بيشتر
گردي به پا شد در افق ، گويا سواري مي‌رسد

************************

بخوان دعاي فرج را دعــــــــــا اثــــــر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعاي فرج را و عـافــيــت بـطـلـــب که روزگار بســـي فتنه زير ســـر دارد

بخوان دعاي فرج را کـه يـوسـف زهــــــرا ز پشت پرده ي غيبت به ما نظـر دارد

بخوان دعاي فرج را به ياد خيمه ي سبز که آخرين گل سرخ از همه خبـــر دارد

************************

كتاب بسته بماند، اگر نيايي تو

رسول خسته بماند اگر نيايي تو

در مقدس آن خانه اي كه مي داني

بلي! شكسته بماند اگر نيايي تو

************************

عمريست كه از حضور او جامانديم

در غربت سرد خويش تنها مانديم

او منتظر است تا كه ما برگرديم

ماييم كه در غيبت كبرا مانديم

*************************

يكي از جمعه ها جان خواهد آمد

به درد عشق، درمان خواهد آمد

غبار از خانه هاي دل بگيريد

كه بر اين خانه مهمان خواهد آمد

************************** 

خستگان عشق را ايام درمان خواهد آمد

منجي عالم، پناه بي‌پناهان خواهد آمد

غم مخور اي فاطمه! اي بانوي پهلو شكسته!

مهدي‌ات با شيشه‌ي دارو و درمان خواهد آمد


****************************

دل‌مرده‌ايم بدون تو اما مسيح من

يك جمعه هم زيارت اهل قبور كن


****************************

هجر تو ز درد و داغ ، دلگيرم کرد

اندوه غم زمان زمينگيرم کرد

گفتند که جمعه مي‌رسي از کعبه

اين رفتن جمعه جمعه‌ها پيرم کرد

****************************

باز به انتظار تو جمعه غروب مي‌شود

اگر بيايي از سفر، آه چه خوب مي‌شود 

*****************************

چه جمعه ها که يک به يک غروب شد نيامدي
چه بغض ها که در گلو رسوب شد، نيامدي
خليل آتشين سخن،تير به دوش بت شکن
خداي ما دوباره سنگ و چوب شد، نيامدي
براي ما که خسته ايم و دل شکسته ايم نه
ولي براي عده اي چه خوب شد نيامدي
تمام طول هفته را به انتظار جمعه ها
دوباره صبح، ظهر، نه! غروب شد، نيامدي

***************************** 

بيا براي فرج روز و شب دعا کنيم
دل امام خويش را ز خود رضا کنيم
عزيز فاطمه، مهدي(ع) دلش پر ز خون است
بيا که بهر خدا از خدا حيا کنيم

 ****************************

سر راهت در انتظارم
برده هجرت صبر و قرارم
جز ظهورت اي گل زهرا
به خدا حاجتي ندارم

*****************************

بي تو غروب ها هميشگي اند
بي تو صبح ها رويايي اند
بي تو عشق ها دروغي اند
به اميد آمدنت، دل ها هوايي اند

***********************

مانده ام با غم هجران نگارم چه کنم
عمر بگذشت و نديدم رخ يارم چه کنم
چشم آلوده کجا ديدن دلدار کجا
چشم ديدار رخ دوست ندارم چه کنم

***************************

شنيده ام سخني خوش که پير کنعان گفت
فراق يار نه آن مي کند که بتوان گفت
حديث هول قيامت که گفت واعظ شهر
کنايتيست که از روزگار هجران گفت

***************************

کلاس اول خوانديم: “آن مرد در باران آمد
ولي حالا مي فهميم آن مرد تا نيايد، باران نمي آيد

 ****************************

بي تو غروب ها هميشگي اند
بي تو صبح ها رويايي اند
بي تو عشق ها دروغي اند
به اميد آمدنت، دل ها هوايي اند


****************************

بيا براي فرج روز و شب دعا کنيم
دل امام خويش را ز خود رضا کنيم
عزيز فاطمه، مهدي(ع) دلش پر ز خون است
بيا که بهر خدا از خدا حيا کنيم


*****************************

شنيده ام سخني خوش که پير کنعان گفت
فراق يار نه آن مي کند که بتوان گفت
حديث هول قيامت که گفت واعظ شهر
کنايتيست که از روزگار هجران گفت 

تا کی برای چشمت آذین کنم جهان را ؟

قلبم شروع کرده عمدأ تکـــــــان تکــــــــان را

باران ترانه اش را با لـــحن غــــــــــم نخواند

باشد عوض کنـــــی تـــــــــو تقدیر آسمان را

**************

کاش از لطف شبی یاد ز ما می‌کردی

یاد از عاشق افتاده ز پا می‌کردی

کاش بیمار فراقت که ز پا افتاده

با نگاه ملکوتی تو دوا می‌کردی

**********

مردان که به هنگام خطر گرد آیند / سرباز صفت به یک خبر گرد آیند

مظلوم تویی که سال ها منتظری / تا سیصد و سیزده نفر گرد آیند

***********

مردم دیده به هر سو نگرانند هنوز / چشم در راه تو صاحبنظرانند هنوز

لاله ها، شعلهکش از سینه داغند به دشت / در غمت، همدم آتش جگرانند هنوز . . .

اللهم عجل لولیک الفرج

*************

آن فرقه که تیشه به نخل فدک زدند

بر قلب پاک ختم رسولان نمک زدند

مهدی(عج) بیا ز قاتل مادر سوال کن

زهرا(س) چه کرده بود که اورا کتک زدند؟

یا مهدی فاطمه (س)

*********

وقتی میگیم خدا کند که بیایی

شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . .

*********

روی تو را ز چشمه نور آفریده اند / لعل تو از شراب طهور آفریده اند

خورشید هم به روشنی طلعت تو نیست / آیینه تو را ز بلور آفریده اند

پنهان مکن جمال خود از عاشقان خویش / خورشید را برای ظهور آفریده اند . . .

***********

ای آخرین توسل سبز دعای ما

آیا نمیرسد به حضورت دعای ما؟

شنبه،دوباره شنبه، دوباره سه نقطه چین…

بی تو چه زود میگذرد هفته های ما

**********

منتظرم منتظرم مسافرم زود برسه

یه صبح جمعه تو دعا مهدی موعود برسه

**********

ما مست علوفه ایم، مردن بهتر / بی برگ و شکوفه ایم، مردن بهتر

از غیبت طولانی تان شد معلوم / ما مردم کوفه ایم، مردن بهتر . . .

**********

لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید

سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

**********

تو امام عصری و عصر جمعه های من این همه دلگیر!

گنهم چیست که در مرداب خویش افتاده ام گیر . . .

***********

به یاد او همه غم ها ز سینه دور شود

دلم به رغم سیاهیش غرق نور شود

همیشه منتظرش بودم ای خدا مپسند

که بعد مردن ما جمعه ی ظهور شود . . .

**********

من برای آمدنت ای تک سوار گل دل را پر پر

قران به سر گرفته فریاد کنان باز نوحه سر می کنم

اشک چشمم اگر کم است برایت دلم را آب میکنم . . .

***********

تا نقش تو هست نقش آیینه ما

بوی خوش گل نشسته در سینه ما

در دیده بهار جاودان می شکفد

با یاد تو ای امید دیرینه ما . . .

***********

یک روز نسیم خوش خبر می آید

بس مژده به هر کوی و گذر می آید

عطر گل عشق در فضا می پیچد

می آیی و انتظار سر می آید . . .

************

ماندیم به داغ انتظارت، مددی

ما و غم ودرد بی شمارت، مددی

دلخسته از این غمی که در ریشه ماست

در آرزوی فجر بهارت، مددی

************

ای راحت دل، قرار جانها برگرد

درمان دل شکسته ما، برگرد

ماندیم در انتظار دیدار، ای داد

دلها همه تنگِ توست آقا برگرد . . .

************

دل از ما برد و روی از ما نهان کرد

خدایا با که این بازی توان کرد

تا کسی رخ ننماید نبرد دل ز کسی

دلبر ما دل ما برد به ما رخ ننمود . . .

*************

عصریست غریب و آسمان دلگیر است

افسوس برای دل سپردن دیر است

هر روز بـهان ه ای گرفتیم و گذشت

عیب از من و توست عشق بی تقصیر است . . .

*************

نگاه کن به قلب من که سرخ از غرور توست

نگاه کن به چشم من، به راه تا عبور توست

نگاه کن به جان من، در انتظار جمعه ای ست

که وعده داده اند و گفته اند ظهور توست . . .

************

خیمه نشین فاطمه دلم برات پر میزنه

اسم قشنگت آقا جون هر تپش قلب منه

دلم برای دیدنش می گیره از من بهونه

ندبه می خونم دوباره با اشکای دونه دونه . . .

**************

گر پرده زرخ باز نماید مهدی(عج)

از خلق جهان دل برباید مهدی(عج)

ای شیعه چنان منتظر مولــی باش

گویی که همین جمعه بیاید مهدی(عج) . . .

**********

سر راهت در انتظارم / برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . .

*********

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .

**********

اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم

**********

این دیده نیست قابل دیدار روی تو/ چشمی‌دگر بده که تماشا کنم تو را

تو در میان جمعی و من در تفکّرم/ کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را . . .

 

 

*********

تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم /شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من / تا چند سیل اشک روان از بصر کنم . . .

*********

این عشق آتشین زدلم پاک نمی شود

مجـنون به غیر خانه ی لـیلا نمی شود

بـالای تـخت یـوسف کـنعان نـوشته اند

هر یوسفی که یوسف زهرا نمی شود

**********

خستگان عشق را ایام درمان خواهد آمد

غم مخور آخر طبیب دردمندان خواهد آمد

***********

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش

زده ام فـالی و فـریـادرسـی مـی آیـد

**********

 عمریست که از حضور او جا ماندیم

در غـربت سـرد خویش تنها ماندیم

او مـنتظرست تـا کــه مـا بـرگـردیم

مایـیـم کـه در غیبت کـبری مـاندیم

***********

از هـجـر تــو درد و داغ دلـگیرم کـرد

انـدوه و غـم زمـان زمـین گیرم کـرد

گفتند که جمعه می رسی از کعبه

این رفتن جمعه جمعه ها پیرم کرد

 ***********

روا بود که گریبان ز حـجر تو پاره کنم

 دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم

************

تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد

دلـبر ما دل مـا بـرد و ز مـا رخ نـنمود

************

 چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

چه بـغـضهـا کـه در گـلو رسـوب شـد نیـامـدی

خلـیل آتشین سـخن ؛ تبر بـه دوش بت شکن

خــدای مـا دوباره سـنگ و چـوب شـد نیامـدی

بـرای مـــا کـه خــســته ایــم نه ؛ ولــی

برای عــده ای چـه خــوب شـد نیامــدی

تـمـام طـول هفته را به انتظار جـمعه ام

دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی

 

آقا نگاهت جای آهو هاست، می دانم

دستان پاکت مثل من تنهاست، می دانم

آقا دلت در هیچ ظرفی جا نمی گیرد

جای دل تو وسعت دریاست ، می دانم . . .

**********

ویـرانه نه آن است که جـمشید بنا کـرد

ویرانه نه آن است که سهراب فرو ریخت

ویرانه دل ماست کـه هر جـمعه به یادت

صـد بار بنا گشـت و دگـر بار فـرو ریـخت

***********

ماه مـن پـرده از آن چـهره زیبا بردار

تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

***********

روزگـاریست در این کوچه گرفتار توام

با خـبر باش کـه در حسرت دیدار توام

گـفته بودی کـه طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام

***********

چهره گـل باغ و صحرا را گـلستان می کند

دیــدن مــهدی هـزاران درد درمـان می کند

مـدعـی گـوید کـه با یک گل نمـی آید بــهار

من گلی دارم که عالم را گلستان می کند

**********

آرزو دارم بیایی مژده ی سبز بهارم

ای تمام آرزویم ای همه دار و ندارم

آرزو دارم بیایی در دل تاریک غم ها

ای جمالت روشنای خلوت شب های تارم . . .

*******

مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان

که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان

در انتظار تو شاها گذشت عمر عزیز

نگشت حاصل من غیر آه مهدی جان . . .

**********

فقط گفتی به ما پرواز ، پرواز / در زندان غیبت کی شود باز؟

بدون تو چگونه پرگشاییم؟ / برای هر عمل هستی سر آغاز . . .

*********

 دوباره جمعه گذشت و قنوتِ گریان ماند

دوباره گیسوی نجوای ما پریشان ماند

دوباره زمزمه ی کاسه های خالی ما

پس از نیامدنت گوشه ی خیابان ماند . . .

***********

 ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت / دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

مانند مرده ای متحرک شدم بیا / بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت . . .

***********

 الا ای عطر دین ما کجایی؟ / شه خضرا نشین ما کجایی؟

مذاب کوره ی آهنگرانم / به یادت جمعه ها در جمکرانم . . .

**********

در آتش است .رهایم، خدا شاهد است / به غم مبتلایم، خدا شاهد است

شب است و دل و بیکسی وایِ من / به درد آشنایم، خدا شاهد  . . .

***********

بوی عطر یار دارد جمعه ها

وعده دیـدار دارد جـمعه ها

جـمعـه ها دل یاد دلـبر می کند

نغمه یابن الحسن سر می کند

************

 صبحی گره از زمانه وا خواهد شد

راز شــب تــار بـرمــلا خـواهد شد

در راه عزیـزی ست کـه با آمـدنش

هر قطب نما قبله نما خواهد شد!

***************

 مـا معتقــدیم عـشــق سـر خـواهــد زد

بــر پشـت سـتم کسـی تبر خـواهـد زد

سـو گنــد بـه هــر چــهـارده آیــــه نـــور

سو گنــد بـه زخمـهای سـرشــار غــرور

آخـــر شــب ســرد مــا سحــر مـیگـردد

مـــهـدی بـه میــان شیــعه بــر میـگردد

****************

 بر چـهره پر ز نــور مهدی صلوات

بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امــر فـرج شـود مهـیا بفرست

بـهر فـرج و ظـهور مهدی صلوات

***************

 سئوالی ساده دارم از حضورت

من آیا زنده ام وقـت ظـهورت ؟

اگر که آمـدی مـن رفـته بـودم

اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کــن دوباره جـان بگیرم

بیــایـم در رکــاب تــو بــمـیـرم

**************

 ای اف به این زمانه و ای اف به روزگار

تا کی شکست ، خرد شدن ، بغض ، انتظار

تقویمها نبود تو را ناله میکنند

در سالهای ساکت و بی روح و مرگبار . . .

**************

دلم ز هجر تو در اضطراب می‌افتد

بسان زلف تو در پیچ و تاب می‌افتد

شبی که بی‌توام، ای ماه انجمن آرا!

دلم ز هجر تو از صبر و تاب می‌افتد . . .

***************

با این دل ماتم زده آواز چه سازم /بشکسته نی ام بی لب دم ساز چه سازم

در کنج قفس می کشدم حسرت پرواز /با بال و پر سوخته پرواز چه سازم . . .

***************

 یارب آن یوسف گمگشته به من باز رسان

تاطرب خانه کنی بیت حزن باز رسان

ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف

این زمان یوسف من نیز به من باز رسان . . .

***************

 باز هم جمعه شد و غصّه ی من تازه شده / درد این بی خبری بی حد و اندازه شده

باز هم جمعه شد و چشم به ره مانده شدم / باز از دوری تو خسته و درمانده شدم

**************

 آه می کشم تو را , با تمام انتظار

پر شکوفه کن مرا , ای کرامت بهار

در رهت به انتظار , صف به صف نشسته اند

کاروانی از شهید , کاروانی از بهار . . .

***************

از میان اشک ها خندیده می آید کسی

خواب بیداری ما را دیده می آید کسی

با ترنم با ترانه با سروش سبز آب

از گلوی بیشه خشکیده می آید کسی . . .

**************

دلی دارم که رسوای جهان است / گرفتار بتی ابرو کمان است

نگاهم سوی طاووسی بهشتی است / که نامش مهدی صاحب الزمان است . . .

**************

 فروغ روی یزدان داری ای دوست / صفای باغ رضوان داری ای دوست

تویی یوسف، که در هر کوی وبرزن / هزاران پیرکنعان داری ای دوست . . .

**************

به دنبال تو می گردم نمی یابم نشانت را / بگو باید کجا جویم مدار کهکشانت را

تمام جاده را رفتم، غباری از سواری نیست / بیابان تا بیابان جسته ام ردّ نشانت را . . .

****************

 به تمنّای طلوع تو جهان چشم به راه / به امید قدمت کون ومکان چشم به راه

رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست / قدّ رعنای تو را سرو جوان چشم به راه . . .

***************

به ذهن شب زده من ظهورکن مهتاب

ز دشت تیره ظلمت عبورکن مهتاب

دلم گرفته، نگارم، ببین که تاریکم

به خاطر دل عاشق، ظهورکن مهتاب . . .

***************

 طعنه از دشمنت ای دوست شنیدن تا کی؟ / به بدن پیرهن صبر دریدن تا کی؟

پیش رو بودن و روی تو ندیدن تا کی؟ / بار هجران تو بردوش کشیدن تا کی . . . ؟

 

 

***************

 عمری در آرزوی وصال تو سوختیم

با یاد آفتاب جمال تو سوخت

ما را اگر چه چشم تماشا نداده اند

ای غایب از نظر به خیال تو سوختیم . . .

 

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

آهوی رمیده ای که بر می گردی / پیغام سپیده ای که برمی گردی

گفتیم شبی سیاه از غم داریم / انگار شنیده ای که بر می گردی . . .

میلاد نور بر شما مبارک

******************************

دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی

******************************

برخیز که حجت خدا می آید

رحمت زحریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر

بوی گل نرگس از فضا می آید …

عید مهدی بر شما مبارک

 

***********************************

بر منتظرین مژده بده منتظر آمد / از مهد بقا مهدى ثانى عشر آمد

ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید

بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید . . .

******************************

خدایا با نور امام مهدی، همه‌ی تاریکی‌ها را روشن کن

(میلاد نور مبارک)

******************************

اللهم عجل لوليک الفرج

کامل بتاب و رخ بنما ...

اگر تو ياري کني جسمم آرام مي گيرد...

پس فکري براي دل بي تابم کن ...

اللهم عجل لوليک الفرج

*********************************

آمد گه شادمانی ای مردم

آن وعده ی آسمانی ای مردم

ای زنده دلان ظهور نزدیک است

هنگام ظهور نور نزدیک است

آن ماه به چاه رفته باز آید

قائم به اقامه ی نماز آید

******************************* 

مهدی، نظری به ما عنایت کن

ما را به صراط خود هدایت کن

مهدی! اگر از منتظرانت بودیم

چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم

با این همه روسیاهی و سنگدلی

ای کاش که از همسفرانت بودیم

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک .

 

**************************************

گویند کسان که روز عید آمده است

این نکته بطبع من بعید آمده است

روزیست به ما عید که گویند همه

زان یار سفرکرده نوید آمده است

ولادت امام زمان(عج) مبارک

***************************************

ای مخزن سر کردگار ادرکنی

ای هم تو نهان هم آشکار ادرکنی

بگزیده برای خویش هرکس یاری

ای در دو جهان مرا تو یار ادرکنی …

میلاد امام زمان بر شما مبارک

****************************************

روشن شد از این عید، جهان تاریک

یا رب بنما ظهور مهدی نزدیک

در گلشن زهرا، گل نرگس بشکفت

شد نیمه ی شعبان، به محمد تبریک

(میلاد آخرین شکوفه ی باغ احمدی، حضرت مهدی(عج) مبارک)

**************************************

صبحی دگر می آید ای شب زنده داران

از قله های پر غبار روزگاران

از بیکران سبز اقیانوس غیبت

می آید او تا ساحل چشم انتظاران

آید به گوش از آسمان اینست مهدی

خیزد خروش از تشنگان اینست باران …

میلاد امام زمان بر شما مبارک

**********************************

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند

نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند

مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار

من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد

 ************************************

مـژده‌ی آمـدنت قیمـت جـان می‌ارزد

تاری از موی تو آقـا به جهـان می‌ارزد

السلام علیک یا صاحب الزمان

************************************

همه هست آرزویم که بیینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

به کسی جمال خود را ننموده‏ای و ببینم

همه جا به هر زبانی بود از تو گفتگویی

 *************************************

به انتظار تو نشستن، اشتباه ماست، به انتظار تو باید ایستاد …

(میلاد مبارک)

 **********************************

خداوندا رسان از ما سلامش

به گوش ما رسان یارب کلامش

بسوز سینه ى مجروح زهرا

نما تعجیل در امر قیامش

(عید شما مبارک)

********************************

بر منتظران این خبر خوش برسانید

که امشب شب قدر است همه قدر بدانید

با نور نوشتند به پیشانی خورشید

ماهی که جهان منتظـرش بود درخشید …

عید شعبان مبارک

 *********************************

غیر از تو مرا دلبر و دلدار نباشد

دل نیست هر آندل که ترا یار نباشد

شادم که غم هجر توگردیده نصیبم

بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد …

ولادت امام مهدی(عج) بر شما مبارک

 ********************************

بشکفت به شوق و شعف و زمزمه امشب

گل از گل لبخـند بنی فاطمه امشب

مرغان بهشتـی شده آواره مهدی

گـردند به دور و بــرِ گهـواره مهدی …

 ***********************************

اى وارث ذوالفقار مولا برگرد!

اى نور دو چشم آل طاها، برگرد

ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس

اى منتقم حضرت زهرا، برگرد …

 **********************************

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات

بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست

بهر فرج و ظهور مهدی صلوات …

 *******************************

مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان

که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان

در انتظار تو شام ها گذشت عمر عزیز

نگشت حاصل من غیـر آه مهـدی جان …

 ********************************

تو را گر طول غیبت کرده محزون

شدم از انتظارت من جگر خون

بود صبر تو از صبر الهی

چه سازم من به این قلب بر از خون …

 **************************************

سر راهت در انتظارم

برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا

به خدا حاجتی ندارم

 ******************************

ای منتظران گنج نهان می آید

آرامش جان عاشقان می آید

بر بام سحر طلایه داران ظهور

گفتند که صاحب الزمان می آید

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد

******************************* 

امشب بوی خدا نمودم حس

نرجس دارد به دامنش نرگس

سعید و مسعود است، حجت معبود است

گل چمن آرا، مهدی موعود است

عید شما مبارک

 *******************************

این گلبن نرگس ز کدامین چمن است

کز نور جمال، ماه هر انجمن است

سرتاسر کائنات در نور و سرور

از یمن قدوم حجت بن الحسن است

درخشش دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مبارک

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در پنج شنبه 26 بهمن 1391ساعت 11:17 توسط رضابــابــــایی| |
طبقه بندی: اس ام اس  
برچسب ها: پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان پيامك امام زمان

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin